måndag 8 mars 2010

Ledsamt i dag

Jag har haft en jobbig dag, har känt mig väldigt ledsen utan direkt anledning, och även fast världen låter en veta att det finns dem som har det värre - så är fakta för mig fortfarande att i dag har varit en ledsam dag, jag hade nog med mig själv och orkar inte ta mig andra, jag har stängt av. Nu är det som det är - och det kommer att bli bra.

Det brukar vara som att andas ut när jag kommer hem, det fungerade inte riktigt så idag, men jag har duschat, ätit middag och försökt förstå vart en skruv som ligger på golvet kommer från - förmodligen klätterträdet som Olivia och Azalea dunkade in i tidigare. Gick på jakt efter mina katter och hittade Olivia men Azalea var borta, men garderobs dörren stod misstänkt samt öppen, och där låg hon den lilla busen, hade inte hjärta att flytta på henne.

I morgon skall jag gå och kolla mitt blodtryck igen, se om det eventuellt har gått ner lite till så jag slipper medicin eller om jag behöver det ändå, Sophiahemmet vill att jag skall ha koll på det innan operationen.

Hoppas på lite solsken i själen i morgon, eller att jag i alla fall får Spotify att fungera i telefon igen - som ni ser, livs avgörande saker hanterar jag dagligen! - så skall det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar