måndag 29 mars 2010

Irriterad - you bugging bug me


Jävla BH. Jävla tunika. Jävla tre kvarts ärmar. Jävla svank. Jävla resår i magen. Jävla nickel i knappen. Jävla svank igen. Jävla byxgren. Jävla trosor. Jävla strumpor. Jävla hälar. Så har det blivit. En dag då klädvalet påbörjar en allmän jävla jävelhet.

Lyssnar på P1 – Tendens – inslag om Tomas Quick aka Sture whats-his-name – och hans uppvaknade och uppvaknande till oskyldighet för erkända mord. Blir så jävla less på att han får uppmärksamhet. Blir så jävla less på att jag inte kan hjälpa att lyssnar på det. Jävla less att höra hans gråt darr på rösten och hans dramatiska ordval. Jag är så jävla less på hela han och journalister som hjälper honom fram i sitt sjuka beteende.

Jävla less på att jag spenderar energi på energi stjälande saker, människor och händelser. Jävla less på att jag bryr mig så om vad andra säger och tycker. Jävla less på allt.

Men mest jävligt less på kläder som skär in på obekväma ställen – vill slita av mig kläderna och börja om från början.
En allmänt jävla jobbig dag – helt enkelt, förjävligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar