söndag 28 februari 2010

Ok, jag erkänner





















Det är inte jag som målar, jag utnyttjar barnarbetare i lurvig päls, jag kunde inte hålla det för mig själv längre, rätt skall vara rätt oavsett....
Jag hade inte hjärta att flytta på pyret, hon tycktes ligga så gott där, så, mina målarplaner fick dröja en stund, och jag tappade bort vad det var jag hade önskat måla - men det var väl meningen för det blev början på tapet - från - torbjörn - tavlan som jag just nu sitter och beundrar, kanske ingen "Masterpiece" men jag tycker mycket om effekten mot min "cappucino" färgade vägg, det är grått - vinrött - lite svart - och tegel rött + vanligt röd färg i tapeterna på tavlan och de komplementerar varandra - hoppas jag stavade rätt där!!!
Tur att jag har hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar