lördag 13 februari 2010

Lördags njutning

Vi har haft det gott idag, jag och töserna, Azalea har varit lite rastlös, men annars har vi mest läst och haft det bra, och jag har haft äran att ha Olivia hos mig, liggandes njutande på mitt ben.

Det var ett kritiskt ögonblick här tidigare i eftermiddag då jag var i behov av toaletten, men eftersom jag hade Olivia precis vid knävecket och Azalea vid mina fötter ville jag ogärna flytta på mig, det händer inte så ofta så när det väl händer vill jag verkligen njuta av det.

Nu har de fått sitt lördags godis, tonfisk, och de ligger och vilar som slagna kämpar.

Själv har jag målat, lyssnat på en föreläsning och läst, tittat på TV och bara varit, helgerna är de stunder då jag tankar på eftersom veckorna tar på krafterna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar