tisdag 9 november 2010

Man lär så länge man lever!

Oh, jag åt för fort, kanske åt jag lite för mycket, men mest tror jag att jag åt för fort och nu mår jag illa, illa, och den där dumpnings tröttheten kommer över mig som en betongfilt. Oh, varför gjorde jag så här? Varför så bråttom, det var gott, ville ha mer, men ho, jag borde stannat ett par skedar innan. Nu får detta passera och större eftertanke vid nästa matintag i morgon. Oh vad det spänner och det känns äckligt, bläää!

Det kommer sig i bland, att jag glömmer bort vikten av att äta långsamt och inte äta mer än jag bör, mäta, mäta och inte ta mer även fast jag tror att jag kan.

Jag glömmer bort det jag lärt mig, så då är det bara att påminna mig själv igen och börja på en ny kula.

Har haft en bra erfarenhet av Telenor i dag, mycket hjälpsamma och förhoppningsvis går returen av PC:n som jag inte beställt, jag har gjort det de önskade av mig så vi får hålla tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar