fredag 5 november 2010

Hm

Det är skönt att en långhelg kom när jag den inte anat, blev förvånad och glatt överraskad. Tänkte hur skönt det skulle bli med en sovmorgon extra, så vad händer inte som sig brukar när man kan sova hur länge man önskar? Ja, jag vaknade vid 08.00 på morgonen, varför? Varför är det så när möjligheten finns där, att ta igen sig, vila, ligga och dra sig i sin underbara säng.

Så jag har ätit frukosten i sängen, lärt mig lite om kärnkraftverk och läst ut den underbara bok jag försökt förlänga så långt som möjligt.

Men, jag undrar om en förkylning inte är på väg för jag känner mig konstig. Varm kall, varm kall, näsan rinner och huden sticker och kliar, tror inte jag orkar vara uppe mycket länge till heller. Som pricken över i:et vill inte min magkatarr riktigt ge med sig.

Annars mår jag bra och är glad över att det är långhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar