tisdag 21 december 2010

Hm

Tror minsann jag håller på att bli förkyld, det vill inte jag. Jag har julmat att hämta från Sofinas på torsdag, och ett pressande ärende som jag behöver göra innan jul och sjuk vill jag inte bli. Speciellt inte en ”huvudförkylning”. För jag känner av en aning av en huvudförkylning. Men, nu skall jag utöva lite kraft, ta hand om mig idag och i morgon, försöka ringa Siffrans och se om jag kan komma och hämta maten tidigare - skjuta fram allt under dagen, grunda för succé!

Men, än inga men här, det skall gå bra, det ordnar sig. Känner mig dock underlig, och häri ligger kanske svaret till varför jag upplevt mig som nedstämd under förra veckan och i går - kanske är det så enkelt att orken tröt eftersom jag håller på att bli sjuk - det är en lättnad - men nu får det gärna gå över!

Har pysslat med en tavla idag som jag skall ge bort, har format den och fått den att arta sig, har arbete kvar att göra, har dock till efter helgerna innan den behöver vara färdig.

Nu skall jag dock vila - blev trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar