måndag 23 augusti 2010

Svansen på draken

I dag har jag varit överallt inom mig, har inte fått stopp på allt som pågår och min största önskan är egentligen att slå av allt, som jag brukar göra, men det går inte idag. Jag har förlorat alla mina tillflycktsorter, säkerligen därför jag känner mig så spridd, så rå och arg, arg att jag inte kan rymma utan måste ta hand om det nu.

Hur vet jag inte, jag bara är och hoppas jag löser det. Ett nytt tillvägagångs sätt, det är bra att prova nya metoder och jag måste lära mig ta hand om mig och alla dessa känslor.

Jag behöver bli mer som svansen på den flygande draken, bara hänga med liksom, ta det som det kommer.

Har haft min pratstund med Ann-Gret, jag gick säkerligen runt runt runt, men ibland behövs det, jag kommer alltid fram tillslut. Vi skall börja med mer konkreta mål och jag skall sätta mig ner och skriva några av dessa, ett vet jag redan och det är att jag har bestämt mig för att bli mogen - det du.

Jag har haft en jobbig dag idag, men jag lär mig och det är jag mycket tacksam för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar