söndag 22 augusti 2010

Sunday sunday

Har en aning om att det finns en möjlighet till att jag kan ha glömt att ta en av mina mediciner, provar den som jag tror att jag saknar. Känner av det för det känns som jag går runt i en 3 D effekt, det är lite stick i mina läppar - men det ordnar sig nog.

Tagit mig en härlig dusch, med en härlig tvål som jag fått i present av Jennie, jag luktar gott och är mjuk och len. En under tvål från affären Lush.

I morgon skall jag ner ock pumpa däcken på min cykel då en tjej som heter Ester skall komma och titta på den. Känner en viss sorg över tanken att sälja cykeln. Men, den är inte såld än och har ett satt pris som jag inte tänker ta mig under. Skall piffa upp henne, hon behöver nog bli av med lite damm.


Tagit det lungt efter som jag fysiskt inte mått helt ok, hoppas på ljusare tider i morgon och att jag skall må lite bättre, har min tid hos Anne-Gret och sedan kommer de ett par stycken som skall se över mitt brandskydd och sedan Ester att titta på min cykel.

Idag har jag i alla fall fått i min en ordentlig frukost och en liten sen lunch, men en lagad lunch, nu kvarstår endast middag - vi får se vad det blir, kanske en dumpling eller tre.

Utanför fönstret är det regntungaskyar - ganska mysigt att det blir så mörkt, levande ljus får så vacker effeckt!

Mina töser - ja de har mest sovit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar