söndag 15 augusti 2010

Söndag

Att stryka är en arbetsam uppgift, men det var dags, påsarna hade stått i vardagsrummet i månadera, det var nästan drivor av damm över dem - så det var dags.

Så jag lyssnade på lite radio dokumentärer och strök mig igenom påsarna - sedan fick jag allt lägga mig och vila med en god bok.

Det har varit ett par ordentliga regnskurar nu i eftermiddags och jag såg och kände med, en granne tvärs över som lämnat sin balkongdörr öppen, tyvärr tror jag att hon kommer att komma hem till den pölen på golvet, som jag vaknade till för ett par veckor sedan.

Anders, bovärden, kommer och tittar på mitt golv i veckan, förhoppningsvis så är det igen större fara, det ser bättre ut nu än tidigare i veckan.

I morgon är det dags att träffa min terapeut igen efter ett sommar uppehåll det skall bli skönt.

Känner mig lite, lite så där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar