torsdag 19 augusti 2010

"Leva Livet" hembesök

Idag kommer Lena och Johanna (tror jag det var) på hembesök. Jag som inte är en person som städar varje lördag utan mer när andan faller på har fått spendera ett par dagar med att städa. Skulle skämma ögonen ur mig om de kom hem till mig en vanlig dag när det finns en del kattbollar som flyger omkring. Det vill säga katthår som blir till små bollar - har dock lovat mig själv att hålla bättre ordning när det gäller dammsugning.

Det blev tillochmed desperat torkning av köksluckor, ihop rullning av hallmatta - för tvätt, och att fastna i något av de små - göra mig av med projekt - som är på gång lite var stanns här hemma. I mitt av allt detta har jag lyckats ta ett par av mina vitaminer och laga till lite lunch.

Har även duschat och tvättat av badrummet. Nu går de nog inte i husinsyn, utan jag tror det handlar mer om att säga hej och se hur jag har det. Hoppas jag i alla fall, vet inte om mitt hem skulle klara en närmre titt!

Har även varit ner med lite sopor!

De kommer runt klockan 18:00.

Nu känner jag mig rätt trött måste jag erkänna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar