onsdag 2 juni 2010

Ont i halsen

Klart hängig i dag, ont i halsen och känt mig jätte underlig.
Sov två timmar när jag kom hem och har sedan bara varit.

Fick min arbetsuppgifter utförda, kräktes upp min mat - slarvat med mellanmålen, så kan säga att det blev inte blev mycket med lunchen eftersom den kom igen.

Lisa tog några kort och allt jag kände var att jag såg lika stor ut och blev bestört, jag som i mitt huvud tycker att från 110 kg till 92 kg på 8 veckor är otroligt - så slog det mig hårdare att se mitt svettiga hår, stora byst och att armarna fortfarande står ut från kroppen.

Jag längtar efter 89 kg, men jag HAR gått ner och fortsätter att så göra, trots alla milda svårigheter så går det bra, trots.

Anar att det kan vara så att jag håller på att bli förskyld, men jag hoppas att det går över snabbt - även fast jag älskar hesa rösten. I morgon är en annan dag - en dag då jag skall ha på mig en fin klänning tjocking eller inte så det så - bara svidandet kunde bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar