torsdag 3 juni 2010


I går natt klockan 23:00 bestämmde jag mig för att möblera om, som man gör klockan 23:00 en fredag! Ingen stor ommöblering, jag flyttade mitt skrivbord och farmors fåtölj.

I dag har jag tvättat och försökt plocka i ordning allt som jag strött runt mig, en del sopor, en del saker som jag inte behöver längre, annat som jag får "spara" om.

Blev inte färdig idag, har giochför sig ingen tids linje, men det skulle vara skönt att bli färdig under morgondagen.

Det har gått bra med maten idag, har haft koll på klockan, jag har även druckit mycket vatten, tack vare värmen så har jag nog druckit så mycket som jag borde. Försökte festa till lördagen med en Cola Light, men som sagt förtjusningen är borta, det sörjer jag lite faktiskt. Nu för tiden är det juice.

Åt äckligt kött till middag, det var äckligt och smakade som en torr, otvättad ylle socka!

Azalea och Olivia har fått vara ute en hel del idag, jag lämnade faktiskt dem ute där - utan tillsyn - modigt av mig, men bara en liten stund.

Det har varit en bra dag, har jobbat ordentligt och slitit med kroppen, japp en bit kvar, men det klarar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar