tisdag 1 juni 2010

Ja jag vet!

Jag tycket det är jobbigt med "katt människor" men inga barn jag har - så det blir lätt att Olivia och Azalea får ta den rollen. Och idag gav Azalea mig ett ömt ögonblick, ett par stycken faktiskt.

Visst är hon fin!

Hade en så kallad "break through" hos min terapeut i eftermiddags, det blev en smärre chock för mitt system. Men det kommer att hjälpa mig framåt. Men det kommer ändå inte få mig att släppa taget om farmors sybord, rosen stol och sekretär, de skall jag ha i mitt hem, och jag kommer inte att släppa tanken på det - det betyder oerhört mycket för mig.

Har fortfarande svårt att äta, men nu har jag fått hem massor med bra mat som jag kan laga goda middagar med, idag orkade jag inte riktigt fram så det får bli i morgon, och i helgen, se till att ha matlådor för nästa vecka i kylen. Vi skall bort under tisdagen men det är så skönt att bara kunna a en låda ur kylskåpet.

Arbetet med min kropp och själ stegar fram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar