lördag 12 februari 2011

Ooohhhh internet

När man inte har det märker man - i alla fall jag - hur mycket jag saknar det. Men nu kan jag gå ut lite med mobilen och det är mycket tacksamt. Snart kommer kusin Arne med sambo Kari och barnen Sofia och Elsa, fick hasta mig med lite städning igen och desperat springa ner till bageriet och köpa en kaka - hade egentligen inte råd, men kände att jag ville bjuda på något.

Bra att jag har kaffe och te i alla fall.

Var ute på en morgon promenad och ojoj vad kallt det var.

Byggde ett tält till Doris igår, trodde jag dödat fågelungarna då Doris inte vågade sig ner på väldigt länge, men tillsist vågade hos sig in, allt slutade väl. Hennes man vågade sig inte riktigt ner till henne, men som tur är har Doris mat kvar på balkonggolvet efter ned fallna talgbollar.

Hoppas allt går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar