söndag 2 januari 2011

Söndags kalas







































Har haft en trevlig söndag tillsammans med familjen Hamberg. Det var kalas för Adara, min kusin Lisas dotter, hon firade sin sex års dag. Hon hade gjort sig så fin, Kari var också där med sina döttrar Sofia och Elsa. Fick skjuts med farbror Tommy.

Det var fullt med liv och glädje, som det är när barn är med, fick även träffa min kusin Annas minsta dotter Elsa, hon sov gott genom hela kalaset. Umgås allt för sällan med denna delen av familjen, lite lustigt när de bor så nära och när jag trivs så gott i deras sällskap.

Fick följa med hem på middag hos Tommy och Eva, tillsammans med Tomas, Anna, Elin och Elsa.

Här hemma har mina katt töser vågat sig in i vardagsrummet igen efter lördagens snöras från taken, försökte locka ut dem igår kväll men utan framgång. Tittade själv en extra gång innan jag gick in nu i kväll, fast det har blivit närmre minus grader

Så en mycket trevlig söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar