onsdag 22 september 2010

Fasen

Jag hade sett fram emot ikväll, att gå på föreläsningen anordnad av projektet "Leva Livet", verkligen sett fram emot en energigivande sammankomst som ger mig så mycket.

Vad händer, jag vaknar och kan inte röra på mig, allt i kroppen bara skriker IGEN, jag var dålig alldeles nyss - varför iGEN. ARG blir jag, mycket arg.

Börjar känna mig mer stabil, men jag lever med eftereffekter hela tiden, jag tar ett steg och så känns det som om kroppen kommer till mig i efterskott, sumsum, liksom, 3-d effekt eller vad jag kan kalla det. Ostadig, totalt slut, och vek som en jag vet inte vad.

Känner mig besviken, ville gå och ville delta utan undantag, men jag antar att kroppen säger till av en orsak som jag inte förstår just nu.

Jag skall vila, se till att få näring i mig och vila igen och hoppas allt känns bättre i morgon. För i morgon är det dags för föreläsning med Björn Ranelid på Carl Johans kyrkan klockan 19.00, vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar