tisdag 6 april 2010

Natt i Stockholm - Dags för Descutan 4% dusch nr 1

Då sitter jag här - i rum 223 - Hotell Hansson, och är mycket trött, stressade liksom upp mig för ingenting och var svettig när jag väl var på tåget.

Sedan satt jag bara, blev datorvakt åt en medresenärs dator och eftersom jag satt på tåget var det så glasklart att jag inget mer kan göta - just nu - så det var att bara vara - fast jag satte och spännde mig lite - så var det växelfel innan Gnesta....

Tog faktiskt en Taxi från centralen, och välkomnades verkligen med öppna armar när jag steg in på Hotel Hansson - jag blev så rörd, jag kände mig avslappnad, och säker.

Nu har jag ätit lite, drukit min sista cola light och skall nu läsa igenom instruktionerna för tvålen och ta mig an tvagningen, och sedan in i min nya PJ!

God Natt - skakig Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar