tisdag 13 april 2010

Min Lunch



Om någon nämt, för ett år sedan, att detta en dag skulle vara min lunch och att jag skulle ha problem att äta/dricka upp det hade jag skrattat dem rakt upp i ansiktet. Men så är sanningen, köttsoppa - endast buljongen, allt annat ligger i vasken, och 1 dl mellan mjölk. Det tog mig över 30 min att bli färdig.

Varje gång jag dricker nu för tiden, äter (vilket är dricker nu för tiden) kommer ett brummande ljud, rummlande ljud, det kommer visst så vara ett tag framöver, tur att jag inget lunchbesök hade - har skrämt både mig själv och mina älskade katter med detta ljud.

Har också svårt att få i mig all min vätska, och eftersom jag mitt i allt fått min mens tror jag att mattheten hör dit - skall hämta ut mina mediciner och vitamintillskott i morgon - hoppas jag.

Lyckades ta mig ner till närbutiken i morse, var stolt som ett barn, så gott med solen, luften i ansiktet.

Det tar verkligen tid att lära sig - och jag är inte alltid den lättaste eleven - jag skulle säga nättjämt att jag är en tjurig bortskämp wipersnippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar