måndag 5 april 2010

Dagar kvar ca två


Inte är det vackert, har tagit bort lite skavanker men det mesta kvarstår, har även mätt mig i dag:

Mage: 122 cm
Hals: 41 cm
Överarm: 31 cm
Nedrearm: 19 cm
Övrelår: 65 cm
Vad: 43 1/2 cm
Byst: 122 cm

Vikt: 105 Kg

Har tagit det lugnt i dag, bar ner väskan, börjat packa och plockat i ordning hemma, vet inte varför det känns som om jag skall vara borta längre än eventuellt två till tre dagar - det är inte länge. Har inte gjort någon storstädning, men har i alla fall plockat upp och satt undan de 100 projekt som jag har på gång.

Packningen vill jag göra så minimal som möjligt - ett problem inga PJ byxor, tofflor hittade jag ett par jag glömt att jag hade, och har i-mellan-kläder och tänker resa hem i de kläder som jag reser upp med. För mycket mer än så behöver jag inte.

Rädslan har skjölt över mig vågvis, kommit och gått, kommit och gått. Fast i morgon är en vanlig dag, förutom att åka hem åker jag till Stockholm. Skall ringa och höra när jag skall vara på plats, tidigt på morgonen är det i alla fall.

Får lämna över mig i deras kompetenta händer och sedan är det upp till mig.

Känner mig ensam dock - men det går över det också.

Klockan är nio på kvällen och jag skall ta mig en dusch och sedan se över packningen igen och göra en sista överblick över mitt hem - städat är det kanske inte, men bättre ordning än vanligt!

Middag blev kokt torsk med äggsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar