onsdag 20 juli 2011

Projekt

Jag påbörjade ett projekt, ja ett till, att klä om en lampskärm. Så för att börja behövde jag ta bort det gamla materialet. Jag började klippa bort det, vilket gick relativt lätt eftersom det var gammalt och skört.

Fortsatte detta arbete idag och nu kliar det över hela min kropp, och överallt, överallt.

Jag drog slutsatsen att det var något i allt det material som flög runt mig när jag drog bort det, som satte sig på min hud och eftersom jag var svettig blev det som en hinna av damm, kli kli, kli - ja, ni förstår, det blev tillslut att det kliade bara för att jag tänkte på det så.

Ser fram mot att klura ut hur jag skall gå till väga när jag klär om formen, har aldrig gjort det förr, och det är en del i charmen, att sitta där och fundera, och fundera mera.

Tänk vad roligt att se när jag är färdig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar