fredag 30 juli 2010

Fredag

Kände mig lite underlig på torsdags morgon, trodde att det var för att jag inte hade sovit ordentligt, men allt kändes underligt.
Men det gick snabbt nedför och jag bestämde mig för att ta mig hem.

Jag la mig på en gång, försökte sova en stund men jag var kall och varm, svettades och frös och hade det svårt att komma till ro. Hade ingen matlust.

Stannade hemma även i dag eftersom jag inte kände mig bättre, jag svettades som bara den, och jag sov till och från.

Nu känns det lite bättre och jag har ätit en ordentlig middag så jag har fått lite mat i magen.

Men det finns spår av att jag mått dåligt över hela lägenheten.


Ett av de klantigaste var att under de senaste veckorna har jag haft fönstret i vardagsrummet öppet. Så varmt att det var skönt att få lite härlig luft in i rummet. Men idag regnade det, mycket och blåsten låg mot fönstret i vardagsrummet. Ja, gissa vad som hände, jo, det har regnat in, mycket och det var en stor pöl i vardagsrummet, på parketten.

Jädrans, snabbt på med handdukar och papper, torkade upp allt med det måste ha börjat regnat i natt, det är fukt i parketen, i kanterna, jag hoppas att det torkar ok så att jag inte blir ersättningsskyldig - det ser relativt bra ut just nu. Fick tvättat golvet vilket jag sagt att jag skulle göra för länge sedan - nu är det gjort!

Nu skall jag vila igen och hoppas att jag mår bra i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar