torsdag 22 juli 2010

Bläö

Jag får skylla mig själv, jag visste vad jag gjorde, men nu får jag betala - med en annan typ av dumpning, hjärtat slår som bara den och jag mår illa, illa, hjärtat slår och det är ju bra, men nu är den på ett löpband med högsta hastigheten på - oroar en lätt oroad själ.

Annars har tre goda ting hänt idag

1. Världens underbaraste energiknippe och individ kom på besök och jobba ett tag med oss - prinsessan från öarna - you know who you are!

2. Underbara solrosen Lisa, min underbara mentor och vän - lärde mig om inre värde.

3. Mitt bibliotekkort fanns hos Majornas Bibliotek, och min beställda bok hade kommit - nu har jag så mycket böcker att de gott och väl täcker en hel semester som börjar om en vecka.


Ahhhhhhhgggrrrrrr - jäklans varför skulle jag äta det jag gjorde? Varför - DU VISSTE JU!!!!!!!

Sablans Marie - skärpning!

1 kommentar: