måndag 10 maj 2010

Måndag

Vaknade och mådde inte så bra, i södagskväll började jag känna av en aning i magen och sedan gick det snabbt. Mådde inte speciellt bra. Men det är en del i lärandet. Får hela tiden tänka efter och planera för att försäkra mig om att jag inte utsätter mig för dumpning - för det är inte trevligt.

Har dock varit förskonad från dumpning - Thank God!!!!

Mår fortfarande lite illa, men det börjar klarna, och drömmar om grapefrukt, melon, plommon, hårda knapriga nektariner, frukt mmmmm snurrar runt i mitt huvud, skall införskaffa någon av dessa frukter i morgon.

Så desperat var jag efter frukt tidigare i dag att jag sökte igenom soppåsen efter den där halvruttna bananen - lugn, jag hittade den inte. Har lite snålt med pengar så alla medel är tillåtna.

Har tagit det lungt, vilat och ätit så gott jag kunnat, jag har även duschat och bytt tejp på min lilla mage, ser bra ut, vissa av ärren är rödare än de andra, men det tycks gå åt rätt håll. I dag, eftersom jag inte kunde hjäpa det, vägede jag 96 kg precis. Har mina små mål, och när jag landar på dem blir jag så glad - längtar till 95 kg.

Så, jag var hemma i dag, bokade om mitt besök hos psykologen tills i morgon, i dag är i dag, i morgon är i morgon, just nu är där jag är!

Bredvid mig sitter Olivia - underbart!

Monstret ligger i korgen och har inte fått vara ute på balkongen i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar