torsdag 20 maj 2010

Åskvädret kom in över mig

Dagen började med solsken i sinnet för att nedkomma med en åskstorm på förmiddagen som mojnade av till ett tryckande grå väder. Så trött blev jag av den känslomässiga berg - och dalbanan att jag fick lägga mig att vila två timmar när jag kom hem - nu känns det bättre.

Det var ett tag sedan jag åkte på en sådan tur så det var väl dags.

Jag blev arg, så arg att jag förvånade mig själv, blev tillochmed lite rädd för mig själv - komiskt att jag kunde skrämma mig på det viset. Skrev ner vad som gjorde mig arg och förde över dessa känslor till boken som gjorde det lättare inom mig.

Har varit väldigt produktiv på jobbet och fick undan massor av pappers arbete som legat åt sidan under en längre period, nu är jag i kapp och drar en lättnadens suck, Jag lämnade jobbet 15 min tidigare och passade på att ta med två av alla dessa påsar som jag haft sparade på jobbet tills...


I dag hämtade jag ut min medicin mot illa måendet och har tagit en tablett, jag har druckit mycket mer idag och varit väldigt noga med det, har druckit även när det tar emot. Har en bit kvar tills jag nått den optimala nivån enligt vad min kropp visar mig men jag är på väg!

Det är underligt - underligt hur allt hör ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar